TsDKFFA logo

Центральний державний кінофотофоноархів України
імені Г. С. Пшеничного

 Головна  |  Про архів  |  Контакти |  Вакансії  |  Анонси | Мапа сайту 

Звернення громадян


Центральний державний кінофотофоноархів України імені Г. С. Пшеничного

Адреса:Україна, 03680, м Київ, вул. Солом’янська, 24

тел./факс (+38044) 275-37-77

www.tsdkffa.archives.gov.ua

E-mail: tsdkffa@arch.gov.ua

Графік роботи читального залу:

Понеділок – четвер – з 9.00 до 17.00

П’ятниця – з 9.00 до 16.00

тел. (+38044) 275-11-13

Г Р А Ф І К
особистого прийому громадян керівництвом ЦДКФФА України імені Г. С. Пшеничного

Прізвище, ім‘я та по батьковіПосадаДні прийомуГодини прийому№№ телефонів
Берковський Владислав Георгійовичдиректор архівупонеділок
останній понеділок місяця
14.00-16.00
17.45-19.45
275-37-77
7-320
Ємельянова Тетяна Олександpівназаступник директора четвер,
останній четвер місяця
14.00-16.00
17.45-19.45
275-12-11
7-318
Невмержицька Ніна Петрівназаступник директора вівторок,
останній вівторок місяця
14.00-16.00
17.45-19.45
275-12-00
7-208


Право на звернення

Громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

Військовослужбовці, працівники органів внутрішніх справ і державної безпеки, а також особи рядового і начальницького складу Державної кримінально-виконавчої служби України мають право подавати звернення, які не стосуються їх службової діяльності.

Особи, які не є громадянами України і законно знаходяться на її території, мають таке ж право на подання звернення, як і громадяни України, якщо інше не передбачено міжнародними договорами ( ст. 1 Закону України "Про звернення громадян" ).



Вимоги до звернення

Звернення адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.

Звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне).

Звернення може бути усним чи письмовим.

Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні "гарячі лінії" та записується (реєструється) посадовою особою.

Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених чинним законодавством. ( ст. 5 Закону України "Про звернення громадян" )



Термін розгляду звернень громадян

Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.

На обгрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну.

Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку ( ст. 20 Закону України "Про звернення громадян" ).



Безоплатність розгляду звернення

Органи державної влади, місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, об'єднання громадян, посадові особи розглядають звернення громадян, не стягуючи плати ( ст. 21 Закону України "Про звернення громадян" ).

Надання архівних довідок, необхідних для забезпечення соціального захисту громадян, надання фізичним особам для користування в читальному залі архівної установи архівних документів, що належать державі, територіальним громадам, та архівних довідок судам, правоохоронним, органам державного фінансового контролю, а також юридичним і фізичним особам, які передали зазначені документи на зберігання, здійснюється безоплатно. ( ст. 35 Закону України "Про Національний архівний фонд та архівні установи").



Особистий прийом громадян

Керівники та інші посадові особи органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян зобов'язані проводити особистий прийом громадян.

Прийом проводиться регулярно у встановлені дні та години, у зручний для громадян час, за місцем їх роботи і проживання. Графіки прийому доводяться до відома громадян.

Порядок прийому громадян в органах державної влади, місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, об'єднаннях громадян визначається їх керівниками.

Усі звернення громадян на особистому прийомі реєструються. Якщо вирішити порушені в усному зверненні питання безпосередньо на особистому прийомі неможливо, воно розглядається у тому ж порядку, що й письмове звернення. Про результати розгляду громадянину повідомляється письмово або усно, за бажанням громадянина. ( cт. 22 Закону України "Про звернення громадян")

Порядок організації та проведення особистого прийому
громадян в ЦДКФФА України імені Г. С. Пшеничного




Запрошуємо звертатися до:


Фінансово-економічного відділу
для отримання відповіді на запити соціально-правового характеру з питань:
  • Розміру заробітної плати
  • Розміру посадового окладу
  • Всіх видів нарахувань
  • Довідки для перерахунку пенсій


Сектору організаційно-кадрової роботи:
для отримання відповіді на запити соціально-правового характеру з питань:
  • Підтвердження трудового стажу
  • Підтвердження наукового стажу
  • Підтвердження стажу державного службовця


Відділу використання інформації документів
для отримання відповіді на тематичні запити.